Na een vliegende start op de Ronde van Vlaanderen-cyclo zag je de campagne #cleanekleren overal opduiken: op grote wielerwedstrijden, honderden sportactiviteiten en in bedrijven. #cleanekleren kreeg ook veel media-aandacht: met als topper een tv-spotcampagne, na het winnen van de Fair Time Award van Medialaan en een reportage op Kanaal Z. Er werd gelopen, gefietst, gevoetbald, gewandeld en massaal de petitie getekend. Ook door heel wat BV’s. Het resultaat: al meer dan 25.000 mensen supporteren voor #cleanekleren. Even terugblikken met een filmpje?
In dit filmpje kan je alvast even terugblikken op het eerste jaar van de campagne #cleanekleren.
Uit een recent contact met Bioracer, krijgen we nog steeds te horen dat hun klanten niet vragen naar ethisch geproduceerde kleding. Daarom zetten we de campagne onverminderd voort! Ook in 2018 zullen we op dezelfde nagel blijven kloppen. Wel met een vernieuwde focus en nieuwe acties. Meer daarover later nog. Blijf op de hoogte via onze facebookpagina en onze nieuwsbrief.